Post by beauprofnantbufac on Feb 19, 2022 16:39:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter Genies ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter Genies IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code bron verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter Genies 2022 version ▞▞▞
Het is leuk
Ik moet 22 uur wachten voordat ik dit spel weer kan spelen of extra harten of munten kan kopen. Ik denk dat geen van beide opties gaat gebeuren.
heel gemakkelijk, niet echt een uitdaging, maar het is een goede tijdmoordenaar. heb alle 325 voltooid en als ik meer niveaus kan toevoegen, verander ik naar 5 sterren.
Leuke sle
Ik vond het geweldig totdat ik het naar een nieuwe tablet probeerde over te zetten en helemaal opnieuw moest beginnen vanaf niveau 1. Ik heb 6 levens, een gratis speelbonus van 15 minuten en 296 munten die niet kunnen worden overgedragen naar mijn nieuwe tablet.. RIP, Ik vond dit spel ook erg leuk. Alleen op niveau 160 maar verder dan mijn 40-jarige zoon die in dezelfde tijd als ik begon.. Ik wil erachter komen hoe ik al mijn spullen op mijn nieuwe tablet kan krijgen..
leuk spel.
Iemand beweegt elke bubbel wanneer ik de bubbel schiet of speel, zodat ik deze van mijn telefoon kan verwijderen / verwijderen.
Ik zit al 4 weken op een update te wachten zodat ik verder kan spelen....WANNEER ?
Bubble Shooter Casual tyjx
Ik kan die game niet in mijn scherm zien.
Bubble Shooter Genies Nezahtjevne igre rrm
geweldig spel, maar als er nog maar 2 of 3 schoten zijn, moeten ze dezelfde kleur hebben die je nog kunt krijgen
Toen het voor het eerst was, was het genieten om te spelen. Maar wanneer we level 100 erboven bereiken, begint het moeilijker en belachelijk, soms geef ik te veel onnodige ballen uit om zelfs het eerste level te vernietigen omdat het te veel onnodige ballen kleur liet zien. Dus dit spel begint me gestrest te maken in plaats van plezier te maken. Als je dit probleem niet oplost, sta ik op het punt deze game te verwijderen
Bubble Shooter Genies Ajanviete izue
Bubble Shooter Genies Casual vjfm
Super leuk, maar het heeft levens, dus als je opraakt, ben je klaar. 😣 Ik wil op mijn tijd spelen, niet games.
lucky spin-wiel is vast, geeft zeer zelden een bonusbal! over het algemeen best goed spel
Ik heb dit spel bijna verwijderd na het eerste niveau omdat het belachelijk eenvoudig is.MAAR, als je je doel verandert in DRIE STERREN op ELK NIVEAU, is dat een mooie uitdaging. Dan moet je nadenken over je streak en je vermenigvuldigers en het wordt meer een strategiespel, wat leuk is.
geweldig spel tot ongeveer niveau 114, waar het opzettelijk is ontworpen om te voorkomen dat je het niveau voltooit. Ik zou het 5 sterren geven als het gewoon waanzinnig moeilijk was, maar met 4-5 bubbels die nergens bij pasten aan het begin van het niveau of 4- 5 bubbels komen met niets overeen aan het einde van een level, wanneer je er alleen maar één nodig hebt om te winnen, je dwingt een advertentie voor meer bubbels te bekijken en toch te verliezen. Het gebruik van meer dan 20 levens om een level te voltooien maakt dit meer frustrerend dan leuk ...... nu verwijderen
Ik hou van deze game, maar het is moeilijk voor mij om er nu van te genieten omdat het me niet laat draaien voor mijn extra munten, tijd, enz. Stel dit alsjeblieft vast voordat ik het Unistall!Ik genoot van dit spel totdat het teveel op Panda Pop begon te lijken, ik weet zeker dat de frustrerende levels gedoemd zijn tot mijn verwijderknop.
Ik ben dol op dit spel en om naar andere beoordelingen te verwijzen, heb ik geen cent uitgegeven, dat is de frustratie van het spel dat wacht op harten om te spelen. Ik ben op 325 en wacht niet op de update voor meer niveaus.
Op gegeven moment verder te spelen.
Weinig toevoegingen
dit spel is dom. het geeft je geen andere optie dan een aankoop om vooruit te gaan als je een paar bubbels mist. Hebzuchtig. Hebzuchtig. Installatie ongedaan maken. Geen prikkel om te blijven willen spelen
De laatste updates 700 niveaus zijn verergerend. Het spel loopt constant vast. Neemt je punten en munten, maar staat je niet toe om ze te gebruiken. Tot nu toe vond ik dit spel uitdagend maar uitvoerbaar. Ik speelde het om me te heroriënteren van de stress van het leven. Niet meer. Het heeft nu kinderachtige graphics en niet zo leuk. Updates laten te lang op zich wachten en hebben hun aantrekkingskracht verloren.
Het bleef me steeds dezelfde puzzel geven. Ik heb de app vernieuwd maar dat werkte niet.
Errug leuk
dit spel houdt van vals spelen. het zal de bubbel laten gaan voordat ik het kan plaatsen. en ook als je het perfect richt, bepaalt het zelf waar het wil zijn. Ik heb het verwijderd.
Ik hou van de graphics en het is erg uitdagend, maar tenzij je levens of "speciale" bubbels koopt, kun je niet verder komen dan level 109. De bubbels veranderen van kleur tijdens de route. Op zijn zachtst gezegd buitengewoon frustrerend.
Het is een goed spel, maar omdat de aanraking niet goed werkt, kan ik de booster op niveau 10 niet selecteren. Dus ik moet de installatie ongedaan maken
Leuk spel
Shadow fighter 2: Shadow & ninja fighting games แอ็กชัน ign
Leuk om snel pass time te spelen.
Prima voor de eerste 30 of zo levels en dan wordt het duidelijk dat je accessoires of mote balls moet kopen om verder te komen
Scoreregels zijn een mysterie. Meerdere keren hetzelfde spel spelen, met hetzelfde "alle bubbels wissen" bereikt - levert elke keer heel verschillende puntentotalen op, zonder uitleg of richting over hoe punten worden bepaald.
Goed spel, eindelijk het spel gevonden om de tijd mee te verstrijken. Absoluut een aanrader voor iedereen, goed voor kinderen. Sommige advertenties maar niet al te slecht.
Ik heb geprobeerd een aankoop te doen en het zal me niet laten als het mijn werkmail blijft trekken. Geech * Bijgewerkt * Ik heb een nieuwe telefoon en kan de voortgang van de oude telefoon niet naar de nieuwe telefoon overbrengen. Update2 * We moeten onze accountgegevens nog steeds aansluiten op Facebook of iets om het account tussen apparaten over te dragen.
Ben dol op dit spel, maar zegt meer dan 355 niveaus om van te genieten en ik ben op niveau 355 en zegt binnenkort? Ook geïrriteerd door het feit dat de meeste van deze spellen je laatste bal zal veranderen in de kleur die nodig is als er nog maar één over is. (Ik heb bijvoorbeeld nog één bal om te schieten en één kleur om te slaan. De kleur die ik moet raken is blauw, maar de 1 bal die ik nog moet schieten is geel. Zal niet veranderen in blauw)
ik geniet erg van het spel in mijn vrije tijd, het lijkt geen gemakkelijke manier om meer levens of munten te krijgen. behalve dat het een geweldig spel is
Ik ben dol op dit spel, ik ben eigenlijk op niveau 825 gekomen en heb het opnieuw ingesteld omdat ik niet verder kon komen. Briljant spel